4 Aralık 2014 Perşembe

İkinci Aya Giriş ve Soru-Cevap

İlk kutunun bitmesine 2 gün var,ama bugün hastaneye gittim,randevu bugüne bulabilmiştim.Doktorum her zaman olacağı gibi yine kan testi istedi.Bu sefer 30 mg'a çıkalım dedi,ama bel ağrımın çok olduğunu söylediğim için 20den devam etmeyi tercih etti.Bir de sizlerle paylaşabilmek adına doktoruma birkaç soru yönelttim.

İlaç kullanımı süresince diş yaptırılır mı ?
Dolgu yaptırılabilir.Hiçbir sakıncası yok.

İlaç kilo kaybı/alımı yapar mı ?
İkisini de yapmaz.

Adette gecikme ya da çok kanama yapar mı ?
Hayır,yapmaz.
Ağrı kesici alınabilir mi ?
Alınabilir.
Spor yapılır mı ? (Pilates vs.)
Yapılabilir.Fakat ağırlık çalışılmayacak.

Saç döker mi ? Sir ağda uygulanır mı ?
Saç dökülmesi yapabilir,şampuanlarla serumlarla bu durum önlenebilir.Cilt hassaslaştığından sir ağda yerine jilet ya da tüy dökücü krem kullanılabilir,yine de sir ağdanın bir zararı olmaz.Sadece cilt hassas olduğu için biraz acı seviyesi her zamankinden çok olabilir.
*Ben yaptırdım,her zaman ki acı arkadaşlar :)


Cildimde ki değişim;
Bana ilk ay sivilce çıkabilir demişti doktorum.Fakat öyle anormal derece de çıkarmadım.İltihaplı olarak sadece bir sivilcem çıktı.Cildim anormal kurumuyor,hafif hafif soyuluyor.Tabii bu süreçte yüzümüzü ellemiyoruz,yeni deriye zarar vermiyoruz ! Nemlendiricimi sabahları sürüyorum,dediğim gibi çok kuruma olmadı.
Bugünlükte bu kadar. Sevgiyle kalın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder