20 Aralık 2014 Cumartesi

Mini Alışveriş



Yine bir dermokozmetik.com alışverişimden başlıyorum.
BIODERMA Atoderm Pain sabun içermeyen kalıp temizleyici.Bir alana bir bedava olması cezbetti tabiki de.Kuru veya çok kuru cilde sahip olanlar için bir ürün.Bunu annem için aldım,onun cildi çok kuru.Henüz annem de deneme yapmadık,ben bunu makyaj fırçalarımı temizlemekte kullandım.Önce elimde köpürtüp,fırçaları tek tek yıkadım.Derinlemesine temizledi,ve yapılarını bozmadı.İlk yıkadıktan sonra ellerim çok kurudu gibi hissettim,fakat şu an inanılmaz derece de yumuşak.Bu ürün benden tam not aldı.

Yine BIODERMA ürünüyle devam edelim.Sébium H20 karma ve yağlı ciltler için olanını aldım.Temizleyici ve makyaj çıkarıcı.Denemek amaçlı 100ml olanını aldım.Gerçekten makyajı çok güzel temizliyor.Fakat bunu gözlerde kullanmamak lazım,benim gözlerimi çok yaktı.Çok fazla ürün harcamadan sonuç alabiliyorsunuz.Bundan da memnun kaldım,bu bitince büyük boyunu almayı düşünüyorum.

La Roche Posay Physiological Soothing Toner
Hassas ciltler için,cilt sıkılaştırıcı.Makyajınızı çıkardıktan sonra pamuk yardımıyla sürüyorsunuz,durulama yok.Kokusu erkek parfümlerini andırıyor.Çok hoş.Bunu uyguladıktan sonra La Roche Posay Termal Suyu da uygulayabilirsiniz.

Bu süreç içerisinde doktorum makyaj yapmamalısın
demesine rağmen,yine de yapıyorum.Cilde dokunmamak,zarar vermemek gerekiyor.Fakat makyaj bende bir nevi alışkanlık ne yazık ki.. dayanamıyorum :) Eğer sizde böyleyseniz,kullandığım ürünleri deneyin.Makyajla kesinlikle yatmayın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder