29 Kasım 2014 Cumartesi

Gratis Alışverişi








Bugün Gratis'e girip birkaç ürün aldım.İndirimlerden faydalanmak için Gratis kartı mutlaka çıkartın.Yurtdışından ithal ürünler satıyor.Özellikle The Balm sattığı için çok sevdiğim bir mağaza.Fakat şu an kozmetik hiçbir şey kullanamıyorum ne yazık ki..


Bee Beauty Body Lotion.İçinde A ve E vitamini bulunuyor.Vücut yağlarının pompalı olmasını seviyorum,kullanışlı oluyor.Yağlandırmadan nemlendiriyor.Ve 250ml 11.90 TL


Bee Beauty Shower Gel.Almanya'dan ithal olan bu duş jeli mango kokulu.150ml 2.95 TL

Saçlarım normalde yağlıydı,ama mevsim geçişinden,suyumuzun artezyen oluşundan ve ilacında yavaş yavaş etkisini göstermeye başlamasından dolayı çok kurudu.Çok araştırdım ve URBAN Saç Bakım Şampuanı'nı almaya karar verdim.Yanında bir de URBAN Saç Bakım Serumu'nu aldım.Kuru ve Mat Saçlar için olan serisinden.Raflarda kendi saç tipinize uygun olanları bulabilirsiniz.Şampuan 250 ml 12.50 TL, Saç Bakım Serumu 125ml 25.25 TL.

Fraternikus Latschenkiefer Beinlotion
.İsmi Losyon olarak geçse de bence bu krem.Özellikle duştan sonra bacakların suyunu aldıktan sonra sürmenizi tavsiye ederim.Kan dolaşımını hızlandırıyor,böylelikle selülitlerinizden de kurtulabilirsiniz.Ayrıca serin tutuyor.Bunu hissedeceğinize eminim.200 ml 3.95 TL


Bir de dudaklarım için eczaneye uğrayıp BIODERMA Atoderm Lévres aldım.Bunu özellikle roaccutane kullananlara veriyorlarmış.Benim eczacım bana Avéne'nin yeterli olacağını söylemişti oysa ki.. işte her şey biraz biraz tecrübe olacak :)

VITIS VINIFERA Hand & Elbow Cream.İlaç kullanım süresince eller ve dirsekler çok kuruyacağı için, el ve dirsek kremi aldım.İçinde üzüm ekstresi bulunuyor.Masaj yaparak uygulanacakmış.236 ml 16.90 TL


Kendime çanta boyu iki tanecik krem aldım.El ve vücut kremi.Tabi vücuda yetmez bunlar ama ellerime kullanacağım.Biri ahududulu,biri de portakal çiçeği ballı.Şahane kokuyorlar.Fiyatları 1.75 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder