30 Aralık 2014 Salı

Gratis ve Watsons İndirimi

5 gün önce yaptığım alışverişi şimdi yayınlama fırsatı buluyorum.

Real Techniques fırçalarını daha önce anlatmıştım,bunu instagram da bir arkadaşım için paylaşmıştım o yüzden o fırçalar orada :)
Flormar'ın dudak kalemleri gerçekten çok güzel,komple dudağa uygulayabilirsiniz.Bendeki numarası 202, çok doğal duruyor.

Burt's Bees dudak balmı nemlendirme de oldukça iyi.Küçük el ve vücut kremlerini de daha önce paylaşmıştım,yine aldım.

Watsons'ın kendi üretimi olan 500mllik saça hem bakım yapıp hem de hacim verdiği söylenen maske bira özlüymüş.Bira kokmasını beklemeyin,ne yazık ki öyle değil :) Gerçekten saça düzenli uygulandığında faydası oluyor,nem kazandırıyor.Ve oldukça bereketli.

MACADAMIA COCOON BATH & SHOWER; turunçgil haricinde ki hepsinin kokusu hoşuma gitti.Vanilya kokusuna aşık olduğum için vanilyayı aldım.Gerçekten duştan çıkınca bile banyoda kokusu kalıyor.Fiyatı 10,50TL olması lazım,emin değilim.

Gliss saç kremi ve şampuanını saçlarım kuru olduğu için aldım.Gerçekten işe yaradı,ve Gliss'in şampuanlarını sırf kokusu için bile alabilirsiniz :)

Yine Watsons ürünü olan cream and hand soap honey&milk scented sabunu aldım.Övemem,sövemem,hakkında pek birşey düşünemediğim bir ürün :)

Saç spreyi konusunda memnun kaldığım bir ürün olmadı bu zamana kadar. Wellaflex bu şanssızlığı bozdu ve gerçekten memnun kaldım.Diğer ürünler gibi kafanızı kazık gibi yapmıyor.

Watsons treatment shampoo aldım,süt proteinli bir şampuan.Misler gibi kokuyor.Harika köpürüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder