29 Kasım 2014 Cumartesi

Ürün Tanıtımı





Ürün tanıtımı yapacağımdan bahsetmiştim.Bugün kullandığım; memnun kaldığım/kalmadığım ürünler hakkında kısa kısa bilgiler vermek istiyorum.

GARNIER Saf & Temiz 3'ü 1 arada
. Kesinlikle memnun kalmadığım bir ürün.Bende sivilce çok yaptı.Belki de cildimle alakalıdır,bilemiyorum.Fakat kullanan birkaç arkadaşımda memnun kalmadı.

DIADERMINE CC krem yapısı BB kremlerden farklı ve ince.Kapatıcılığı pek yok diyebiliriz.Ayrıca bende çok parlama yaptı.Yine de BB kremi değil, CC kremleri tercih ederim.

Normalde AVON kullanmam,bunu bir tanıdığımın tavsiyesi üzerine kullandım.Ve memnun kaldım.Mavi kapaklı olan argan yağı,yeşil kapaklı olan serum.İkisinden de memnun kaldım. AVON Advance Techniques Dry Ends Serum, Moroccan Argan Oil'i tavsiye ediyorum.

Şu an BIODERMA kullanıyorum fakat bundan önce NEUTROGENA Deep Clean gel wash kullanıyordum.Memnun kaldığım nadir jellerden biri diyebiliriz.Yağlanmayı azaltmıştı bende.Özellik T bölgesi yağlı olanlar için tavsiye ediyorum.

MAGICARE Milk & Honey, isminden de anlaşıldığı üzere el ve vücut kremi.Gratis sayesinde tanıştığım bir krem.Yapısı biraz sıvı,o yüzden kullanırken dikkat etmek gerekiyor,her yerinize bulaşabilir.200 ml olduğu için uzun süre kullanabilirsiniz.Manikür pedikürden sonra çok iyi rahatlatıyor.Bunu da onaylıyorum.

Oldukça fazla ürün kullandım,vaktimiz de çok olduğuna göre sizlerle daha çoook paylaşım yapacağım :) Bugünlük bu kadar.Merak ettiğiniz ürün varsa yorum olarak yazmanız yeterli.Eğer kullandıysam cevaplarım.Hoşça kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder