19 Kasım 2014 Çarşamba

Gelen Ürünler

  • 2 gün önce dermokozmetik.com sitesinden sipariş verdiğim ürünler az önce bana ulaştı.Sitenin en çok kapıda ödeme olmasına sevindim :) Ve hızlı gelmesi benim için iyi oldu.Çünkü ürünlere ihtiyacım vardı.Yıkama jeli ve nemlendiriciden memnunum ve eczacımın da dediği gibi sürekli ürün değişimi yapmayacağım.Sonucu görebilmek adına.Bioderma'nın nemlendiricisi biraz kaşıntı yapabiliyor.Ama geçiyor.Açıkçası üründen memnunum.Ürünün üzerinde cildi 8 saate kadar nemlendirir yazıyor.Evet,nemlendiriyor.Bu ürünün fiyatı 50.00 TL
Ve; sonunda, Avéne Thermal Spring Water'a da kavuştum :) 300ml. 26.25 TL

İlaç henüz ellerim de kuruma yapmadı,fakat kurumadı diye nemlendirmemek olmaz.Dudak için lip balm zaten alacaktım. dermokozmetik.com'da Avéne Cold Cream Hand Cream 50 ml. + Cold Cream Lip Stick indirimdeydi.Bunları da 29.90'a aldım.



  • Son olarak; bu ilacı kullanan yabancıların kullandığı ürünlerden dikkatimi çeken La Roche-Posay Thermal Spring Water oldu.Hepsi bundan mutlaka kullanıyorlar.Bende denemek istedim.150 ml. 23.32 TL.

    Bugün 14. günüm.Dudaklarım biraz beni uğraştırıyor.Kuruyor,çatlıyor.Uçukta çıktı.Bel,göğüs kafesi ve sırt ağrım da var.Onun dışında her şey yolunda gidiyor.Moralleri bozmuyoruz :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder